ConLaboranti jsou lidé, kteří se nadchli pro založení a fungování nové taneční platformy ConTeátr a šli do toho s námi… a my jim za to děkujeme!

 

INICIÁTOŘI

MgA. VENDULA POZNAROVÁ

MgA. VENDULA POZNAROVÁ

Choreografka
Zakladatelka Contemporary, prostor pro tanec
Zakladatelka Contemporary Theatre

Summer LAB:
Dramaturgická rada
Mentorka, choreografka

Životopis

Její interpretační minulost vychází z prostředí společenských tanců. Je vicemistr ČR v latinsko-amerických tancích, mistr světa v latinsko – amerických formacích a čtvrtá v latinsko – amerických tancích z mistrovství světa ve Stavangeru.

Aktuální choreografická tvorba je spojena se současným tancem. V roce 2015 ukončila magisterský program oboru choreografie na taneční fakultě HAMU u Jana Kodeta a Mirky Eliášové.

V roce 1999 založila a vedla dětské taneční studio Hot Shenose a v roce 2010 otevřela a od té doby řídí renomované taneční zázemí na náměstí Míru v Praze Contemporary – prostor pro tanec.

Ing. KATEŘINA PEKOVÁ

Ing. KATEŘINA PEKOVÁ

Projektová manažerka
Produkční
Jednatelka Art 4 People
Zakladatelka Contemporary Theatre

Summer LAB:
Dramaturgická rada
Produkce

Životopis

Kateřina vystudovala konzervatoř Taneční centrum Praha, kde byla členkou souboru Baby Balet Praha a později Balet Praha Junior. Již během studií se začala věnovat produkci, marketingu a fundraisingu v agentuře Mezinárodní centrum tance, zde získala cenné zkušenosti s řízením neziskové organizace.

Po ukončení taneční kariéry absolvovala Vysokou školu obchodní v Praze, kde získala široké spektrum znalostí především z ekonomických a manažerských oborů. V rámci studia se účastnila množství kurzů, konferencí a studentských soutěží, mimo jiné i v úzké spolupráci s agenturou CzechTourism.

V letech 2012-2014 zastávala na konzervatoři Taneční centrum Praha pozici produkční se specializací na fundraising a zahraniční styky.

Po sedmi měsíčním pobytu v Austrálii nastoupila na pozici produkční manažerky Pražského komorního baletu, kde působila až do konce sezony 2015/2016. Již od roku 2012 je jednatelkou kreativní a produkční agentury Art 4 People, jež je také hlavním iniciátorem projektu ConTeátr.

ZUZANA HAVRLANTOVÁ

ZUZANA HAVRLANTOVÁ

Tanečnice
Akrobatka
Choreografka
Zakladatelka Contemporary Theatre

Summer LAB:
Dramaturgická rada
Lektorka závěsné akrobacie na šálách

Životopis

Zuzana vystudovala konzervatoř Taneční centrum Praha, kde byla členkou souboru Balet Praha Junior.

Po studiu nastoupila do Pražského komorního baletu Pavla Šmoka. V roce 2010 se stala interpretem souboru Cirk La Putyka, kde se začala věnovat závěsné akrobacii a hrála v mnoha inscenacích: La Putyka, Up End Down, Risk, Family… Současně založila s kolegyní Leonou Hančíkovou duo na šalách (závěsná akrobacie) Le. Zu. si. Jako interpret účinkovala v mnoha představeních: Sen noci svatojánské – Letní Shakespearovské slavnosti, Dracula, Lidoskop (novocirkusový kabaret), Baron Prášil, Quasimodo (role Koza Džali), Mamma Mia, Sen noci svatojánské – Divadlo na Fidlovačce  (závěsná akrobacie), Krakatit – Národní divadlo (závěsná akrobacie).

Momentálně ji čeká muzikál Krysař, kde ztvární taneční roli Dobrozlák a bude asistentkou choreografky Lindy Rančákové. Dlouhodobě spolupracuje s bratry Cabany: slavnostní ceremoniály pro MFF Karlovy Vary, EXPO 2010 v Šanghaji, 2008 – otevírání České národní budovy v New Yorku, 2016 – představení Wanted. Spolupracuje i s mnoha jinými zajímavými osobnostmi, choreografy a režiséry.

SPOLUPRACOVNÍCI

Václav Janeček

Václav Janeček

Pedagog

Dramaturg
Baletní mistr
Publicista a proděkan HAMU

Summer LAB:
Dramaturgická rada
Lektor klasického tance

Jana Burkiewiczová

Jana Burkiewiczová

Choreografka

Tanečnice
Režisérka
Zakladatelka burki&com

Summer LAB:
Dramaturgická rada
Lektorka modern dance

Lenka Vagnerová

Lenka Vagnerová

Choreografka

Tanečnice
Pedagožka
Zakladatelka Lenka Vagnerová & company

Summer LAB:
Dramaturgická rada
Lektorka contemporary dance

Životopis

Po absolvování Taneční konzervatoře vystudoval Václav Janeček baletní pedagogiku na HAMU, následně doktorandské studium estetiky na Filozofické fakultě UK a habilitoval prací na téma inovace klasické baletní techniky. Od roku 1993 vyučuje klasickou baletní techniku a metodiku na Taneční katedře Akademie múzických umění a od roku 2012 stojí v čele Katedry tance Hudební a taneční fakulty AMU v Praze, v roce 2017 rovněž ve funkci proděkana pro mezinárodní vztahy.

Václav Janeček byl řadu let dramaturgem Baletu Národního divadla v Praze, kde působí rovněž jako pedagog. Působil také jako dramaturg souboru Laterny magiky, ve kterém je stále pedagogem, baletním mistrem a asistentem choreografie. Dříve zde působil jako sólista souboru.

Umělecká, odborná a vzdělávací činnost Václava Janečka zahrnuje také příležitostnou práci na veřejných a soukromých vysokých školách, v akademickém senátu Akademie múzických umění; dále působí také jako člen grantových komisí Magistrátu hlavního města Prahy a Ministerstva kultury České republiky.

Životopis

Po dokončení konzervatoře Taneční centrum Praha (2002) a magisterského studia na pražské HAMU (2009) se věnuje zejména rozvíjení uměleckých možností současného tance ve fúzi s dalšími divadelními obory.

Absolvovala řadu zahraničních stáží zaměřených na progresivní proudy v současném tanci (ImPulsTanz Workshop Vídeň, Gaga Intensiv Workshop Antverpy, Broadway Dance Center a Steps on Broadway v New Yorku nebo Calabria arte danza v italském Reggio Calabria).

Je autorkou choreografií k opeře Don Giovanni (Národní divadlo, Praha, režie: Skutr), muzikálům Mauglí (Divadlo Kalich, Praha, režie: Skutr), Quasimodo (Divadlo Hybernia, Praha, režie: Martin Kukučka), Marná lásky snaha (Klicperovo divadlo Hradec Králové, režie: Braňo Mazuch) nebo Urinetown (Divadlo Františka Xavera Šaldy Liberec, režie: Lucie Málková).

V mezinárodním projektu Lidoskop (United Arts) pak propojila soudobý tanec s prvky nového cirkusu a vrcholové akrobacie. Společně s Adélou Stodolovou připravila představení Ženy (divadlo komedie, Praha) spojující pohyb s hereckou akcí do jednotného interpretačního jazyka stále se měnících symbolických obrazů.

Ve fůzi tance a nového cirkusu pokračovala také v roce 2015 v představení Walls & Handbags pro Losers Cirque Company a STK Theatre Concept/Skutr, za které získala Jana Burkiewiczová Cenu Divadelních novin v kategorii taneční a pohybové divadlo v sézoně 2014/2015.

Životopis

Lenka Vagnerová působí jako nezávislá choreografka a taneční pedagog na současné české a zahraniční taneční scéně. V roce 2012 založila soubor tanečního divadla Lenka Vagnerová & Company, který za dobu své existence sklidil řadu významných ocenění a nominací.

Lenka se aktivně věnuje pedagogické činnosti, pravidelně vyučuje a vede workshopy v divadlech, tanečních školách a souborech u nás i v zahraničí.

Jako choreografka vytvořila řadu inscenací pro řadu tanečních souborů. Pracovala též aktivně jako rehearsal director. Pravidelně vytváří choreografie pro činohru, operu nebo novocirkusové projekty.

Martin Goga

Martin Goga

Nezávislý choreograf

Performer, Cinematographer
Visual artist, Art director

Summer LAB:
Dramaturgická rada, Mentor
Zástupce projektu na Slovensku

Ivanka Kubicová

Ivanka Kubicová

Pedagožka

Profesorka AMU, choreografka,
členka baletní poroty Ceny Thálie

Summer LAB:
Členka dramaturgické rady

Wahe Akopjan

Wahe Akopjan

Tanečník

Lektor
Choreograf

Summer LAB:
Lektor house dance, člen dramaturgické rady

Životopis

Martin Goga je nezávislý choreograf, učitel současného tance, performer, cinematographer, visual artist a art director se sídlem v Praze v České republice. Martin se věnuje choreografii muzikálů a současnému tanci. Mezi jeho nejznámější choreografie patří choreografie pro muzikály Funny Girl, Orfeus v Podsvětí, Sugar – Někdo to rád horké, Jeptišky, Fantom Londýna, který na mezinárodním festivalu v San Daegu v Jižní Koreji získal první místo za nejlepší muzikál a celovečerní film Pirko.

Spolupracuje s herci, profesionálními tanečníky a studenty. Je rezidentní choreograf pro známou slovenskou taneční skupinu Bobalet Dance Company. Udělal pro ně několik tanečních kompozic, které získaly na světových tanečních soutěžích mnoho ocenění.

V současném tanci prezentuje své zkušenosti v kontextu poznání vlastní osobnosti skrze emoce a pocity. Vychází z náročného tanečního procesu rozvíjení vlastních možností a odblokování starých pohybových vzorců jako z hlavního faktu při budování vysoké úrovně interpretace.

Je tanečním instruktorem pro několik tanečních konzervatoří v České a Slovenské republice. Na základě bohatých tanečních a divadelních zkušeností studenti s Martinem moc rádi pracují pro jeho velkou vášeň k tanci a umění.

Byl členem baletu Opery Národního divadla, vystupoval také v nejznámějších českých hudebních inscenacích, televizních produkcích, hudebních videoklipech a také v první české verzi Weberových Cats.

Životopis

Absolventka pražské konzervatoře, London School of Contemporary Dance, AMU – obor choreografie, profesorka AMU, dlouhá léta byla vedoucí katedry tance, sólistka baletu, baletní mistr a choreograf Baletu ČsT.

Spolupracovala s baletem ND jako repetitor a choreograf, pedagogicky působila na Taneční konzervatoři v Praze, Janáčkově konzervatoři v Ostravě, v TCP, vedla četné kurzy a semináře v ČR a v zahraničí. Od r. 2001 spolupracuje s Prefectural Artistic Association Toyama (Japonsko) jako lektor a choreograf, obdržela vyznamenání za rozvoj kulturních styků mezi ČR a Japonskem. Vytvořila desítky choreografií velkého žánrového rozpětí (televize, scénická tvorba, muzikál). Několikrát byla členkou grantové komise MK ČR pro taneční obor, nyní členka grantové komise MHMP.

Po dvaceti letech ukončila členství v odborné porotě České taneční platformy, je členkou baletní poroty Ceny Thálie

Životopis

Wahe je jeden z nejúspěšnějších českých tanečníků, zároveň lektor a choreograf urban stylez. Proslavený svou všestranností a versatilitou. Během své taneční dráhy se stal tanečníkem více než jednoho stylu. Miluje improvizaci i tvorbu choreografií, buď na stagy, v divadle, nebo jen tak v klubech.

Byl poctěn krátkou spoluprací s panem Jiřím Kyliánem. Byl na stagy s KRS One, Big Daddy Kane. Otevíral show pro rapera 50 Cent nebo skupinu De La Soul. Je vítězem mezinárodní SDK 2016 v House Dance. S partnerem Spunkeym BKP se jim povedlo probojovat mezi top 8 dvojic na finale Juste Debout 2017 v Lockingu.

Šimon Kubáň

Šimon Kubáň

Choreograf

Tanečník
Pedagog

Summer LAB:
Člen dramaturgické rady a lektor partneřiny s Jaroslavou Janečkovou, mentor

Jaroslava Janečková

Jaroslava Janečková

Tanečnice

Summer LAB:
Členka dramaturgické rady a lektorka partneřiny se Šimonem Kubáněm

Michal Caban

Michal Caban

Režisér

Choreograf, scenárista, ceremoniář,
univerzální jevištní, filmový a televizní tvůrce

Summer LAB:
Člen dramaturgické rady

Životopis

Šimon působí jako tanečník, choreograf a pedagog na volné noze od roku 2014. Spolupracuje se souborem Vortice Dance Company (Portugalsko) a s Jean-Charles Gil (Francie), vytvořil choreografie pro několik českých souborů a dále představil svou práci v Litvě, Slovinsku, Rakousku a Maďarsku. Jako pedagog “contemporary dance” vyučuje v rámci tanečních workshopů v ČR, studia Contemporary a ICDW Prague, také učil v Izraeli a v Singapuru.

…po absolutoriu konzervatoře Taneční Centrum Praha v roce 2010, byl členem Baletu Jihočeského divadla a Pražského Komorního Baletu, dále také hostujícím tanečníkem několika souborů v ČR…

Životopis

Jaroslava Janečková vystudovala Taneční konzervatoř hl.m.Prahy. Po absolutoriu se stala členem Bohemia baletu, a poté členkou Pražského komorního baletu. V souborech tančila v mnoha choreografiích, například od Jiřího Kyliána, Pavla Šmoka, Uriho Ivgiho a Johana Grebena, Ji-Eun Lee, Hany Turečkové.

V rámci turné po Mexiku se úspěšně umístila a byla oceněna Special prize na festivalu Internacional de Danza Lila Lopez v choreografii Opus 10 Šimona Kubáně.

Od září roku 2015 působí, jako nezávislá tanečnice. Spolupracovala na různých projektech, například v souboru DEKKADANCERS v choreografiích od Jiřího Pokorného, Viktora Konvalinky, Tomáše Rychetského.

Dále byla součástí projektů, Pukání (M. Jandová), Divočina (Burki&com), festival Zlatá Praha Docs&Pics (Š. Kubáň), Here we live and now, který se konal v divadle Korzo (Den Haag, Holandsko), v choreografiích Seeking Still od tanečníka NDT1 (J. Wang), Seytan Tüyü (R. Özpinar).

Spolupracuje, jako asistentka choreografa Š. Kubáně, například No Man ́s Land v souboru Balet Praha Junior, Fade in this v souboru Bohemia balet.

Nyní úzce spolupracuje se souborem DEKKADANCERS a Vortice dance company. Působí na taneční scéně, jak v České republice, tak v zahraničí.

Životopis

Univerzální divadelní, filmový a televizní tvůrce, který patří k přední české kulturní scéně. Společně s bratrem Šimonem založili v roce 1980 Baletní jednotku Křeč, jeden ze souborů proslulé Pražské pětky.

Spolupracoval na mnoha filmech, např. Amadeus (1983) Miloše Formana, Pražská pětka (1989) a Kouř (1991) Tomáše Vorla, Pražákům, těm je hej (1991) Karla Smyczka a Michaela Kocába, choreograficky se podílel na amerických filmech Dune (2000) a Children of Dune (2002) a také na filmu Václava Marhoula Mazaný Filip (2003). Svůj první autorský celovečerní film Don Gio (1992), natočil na motivy opery W. A. Mozarta. Taneční film KusPoKusu (1998), získal Zvláštní cenu poroty na MTF Zlatá Praha 1998 a stejné ocenění na televizním festivalu IMZ Dance Screen 1999 v německém Kölnu.

Od roku 1990 pracuje pro divadla (např. Státní opera Praha, Národní divadlo), muzikálové scény a televizní a filmové produkce. V posledním desetiletí se stává vyhledávaným autorem pro řešení atypických firemních i státních prezentačních akcí a slavnostních ceremonií doma i v zahraničí. Od roku 1995 dodnes pravidelně připravuje slavnostní ceremoniály pro MFF Karlovy Vary, spolupracoval na Mezinárodním televizním festivalu Zlatá Praha, režijně se podílel také na Cenách Akademie populární hudby, Českém lvu, EXPO 2010 v Šanghaji a 2015 v Miláně. Zatím posledními hudebními projekty Michala Cabana, které připravil spolu se svým bratrem Šimonem, byla v roce 2016 Mše Leonarda Bernsteina s Vojtou Dykem v roli Celebranta, v letošním roce pak koncert Lucie Bílé Fifty:Fifty a představení Wanted, ve kterém Dagmar Pecková zpívá písně Kurta Weilla.

Martin Kolda

Martin Kolda

Taneční vědec

Režisér

Pedagog
Ředitel společnosti Art 4 People

Summer LAB:
Člen dramaturgické rady

Jan Kodet

Jan Kodet

Choreograf

Pedagog HAMU

Baletní mistr baletu Národního divadla
Spoluzakladatel a umělecký šéf letních workshopů ICDV Prague

Summer LAB:
Člen dramaturgické rady

Linda Rančáková

Linda Rančáková

Choreografka

Lektorka

Tanečnice

Summer LAB:
Talks

Životopis

Vystudoval konzervatoř Taneční centrum Praha, kde byl členem souboru Balet Praha Junior. S tímto souborem se účastnil mnoha zahraničních turné, soutěží a stáží (Skotsko, Francie, Německo, Itálie, Ukrajina, Polsko atd.) Již při studiích byl členem baletního souboru Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem. Další jevištní praxi získával na scénách Stavovského divadlaLaterny magikyHudebního divadla KarlínJihočeského divadla, atd. V roce 2013 absolvoval magisterské studium na katedře tance na HAMU. Již při studiu vysoké školy zastával pozici vedoucího produkce souboru Balet Praha Junior.  Od roku 2014 začal spolupracovat s Pražským komorním baletem a v letech 2015 – 2016 zde působil jako výkonný ředitel. Je dramaturgem a jedním ze zakladatelů festivalu Dance Life EXPO, který kontinuálně pořádá od roku 2012. V současnosti působí také jako režisér a choreograf a jeho uměleckou tvorbu jste mohli vidět při projektech Mezinárodní filmový festival Karlovy VaryDESIGNBLOKCZECH TEAM Grand EventČESKO-SLOVENSKO má TalentZlatá Praha nebo v mnoha TV pořadech či filmech (Télévision Française 1ZDFTV PrimaČeská televize,…).

Životopis

Choreograf, pedagog a baletní mistr Jan Kodet působil po absolvování Taneční katedry pražské Akademie múzických umění jako tanečník v řadě zahraničních souborů  (Dance Berlin, S.O.A.P. Dance Theatre Frankfurt a Ballet Gulbenkian Lisabon ). Klíčovou zkušeností pro něj je spolupráce s portugalským choreografem Ruiem Hortou, v jehož skupině několik let tančil a posléze pracoval v celé řadě významných evropských souborů jako jeho asistent. V současné době patří k předním představitelům taneční scény a na svém kontě má v Čechách i zahraničí řadu úspěšných projektů. Kromě tanečních představení (Malá mořská víla, Čarodějův učeň, Human Locomotion, Camoufl.AGE, Kevel, Lola&Mr.Talk , Zlatovláska, Gates a další) vytvořil choreografii také pro řadu operních  inscenací. Spolupracuje s režijním duem SKUTR a to jak na operních, tak činoherních představeních (Výlety pana Broučka – ND Moravskoslezské Ostrava, Příběhy Lišky Bystroušky – Otáčivé hlediště v Českém Krumlově, Sen noci svatojánské a Romeo a Julie- Shakespearovské slavnosti Praha a další). S choreografii pro operu začal ale v týmu Jiřího Heřmana, s kterým spolupracuje doposud (např. Rusalka, Hry o Marii, Gloriana (vše ND Praha) nebo Dido & Aeneas, Epos o Gilgamešovi (ND Brno) a další).

Jako pedagog působil v řadě zahraničních škol a profesionálních souborů, účastnil se celé řady mezinárodních workshopů, sám je spoluzakladatelem a uměleckým šéfem International Contemporary Dance Workshop Prague (ICDW). V Praze vyučuje mimo jiné choreografii na Taneční katedře HAMU, spolupracuje také s Taneční konzervatoří hl. města Prahy, Tanečním centrem Praha a zastává funkci baletního mistra v Baletu Národního divadla.

Životopis
Linda působí v ČR i mimo ni jako tanečnice, lektorka a choreografka. Získala několik stipendií na zahraničních stážích. Spolupracovala s mnoha zajímavými osobnostmi, choreografy a režiséry. Vytvořila nespočet choreografií pro TV, alternativní projekty, divadla, reklamní spoty, vieoklipy a filmy. V současné době spolupracuje s Losers new cirque company, připravuje muzikál Krysař v divadle Kalich a ve spojení s Vendulou Poznarovou připravuje autorský projekt site specific.
Svatava Kobzová

Svatava Kobzová

Lektorka

Tanečnice,

Choreografka
Jógínka

Summer LAB:
Lektorka acro jógy

Jindřich Panský

Jindřich Panský

Tanečník

Akrobat

Několikanásobný mistr České republiky ve sportovní gymnastice

Summer LAB:
Lektor akrobacie

Barbora Králová

Barbora Králová

Tanečnice

Akrobatka

Pedagožka

Summer LAB:
Lektorka závěsné akrobacie na šálách

Životopis
Lektorka, tanečnice, choreografka, porotkyně, jógínka, milovnice pohybu. Studium těla v pohybu a zdravotní problémy ji dovedly k józe. Nejprve jenom jako ke kompenzačnímu cvičení a později jako k jinému pohledu na ty samé nástroje, který používá k tanci-svoje tělo a mysl. V rámci své jógové praxe absolvovala mnoho seminářů a pobytů v zahraničí, až se zamilovala do Southboston Yoga teachers a v roce 2013 s nimi absolvovala svůj učitelský kurz, kde také došlo k prvnímu kontaktu s acrobatickou jógou, která je dalším rozměrem komplexní jógové praxe. Nachází v ní hravost a další způsob pohybu a souhry s partnerem. Velkou inspirací pro ní byly workshopy Jacoba Handwerkera, průkopníka acrojógy v Čechách.
Životopis
Vystudoval střední hotelovou školu, poté roku 2012 studoval UK FTVS Praha – Bakalář tělesné výchovy a sportu. Byl aktivním reprezentantem České republiky ve sportovní gymnastice, mnohonásobný mistr ČR v juniorských i seniorských kategoriích a v letech 2004 – 2014 účastníkem Mistrovství Evropy a Mistrovství světa. Nyní působí jako trenér sportovní gymnastiky. V současné době spolupracuje s Losers Cirque Company: Losers, Walls&Handbags, Beach Boys a mnoha dalšími zajímavými osobnostmi, choreografy a režiséry v různých inscenacích např.: Ženy, Muži, Fénix (režie Adéla Stodolová). Mauglí, Sen noci svatojánské, Výlety páně Broučkovy (režie SKUTR). Divočina/marnivost ptačích per (režie a choreografie Jana Burkiewiczová).
Životopis
Vystudovala Janáčkovu konzervatoř a gymnázium v Ostravě obor klasický tanec. V roce 2016 úspěšně ukončila magisterské studium v oboru pedagogika klasického tance na VŠ HAMU. V rámci rozšíření pedagogické praxe vyučuje děti od 6-15let (taneční průprava a klasický tanec) a dospělé. Hostovala v baletních a činoherních představeních v divadle Jiřího Myrona a Antonína Dvořáka v Ostravě (Sněhurka a sedm trpaslíků, Nepohodlný Indián, Louskáček), Romeo a Julie v Českém Těšíně. Účinkovala na celosvětově známém hudebním festivalu Colours of Ostrava (účast na taneční scéně). Působila jako interpret v Pražském komorním baletu a v současné době účinkuje v muzikálech, činohrách a operách: Aida, Adams family, Dracula, Carmen, Mamma mia, Ať žijí duchové, Sen noci svatojánské, Krakatit.
Petra Žikovská

Petra Žikovská

Právnička

Lektorka

Pedagožka Prf UK

Tanečnice

Summer LAB:
Talks

Kristýna Slezáková

Kristýna Slezáková

Pedagožka

 

Tanečnice

Choreografka

Summer LAB:
Členka dramaturgické rady

Životopis
Petra po úspěšném ukončení gymnázia, absolvovala obor tance na Konzervatoři Jaroslava Ježka. Poté roku 1996 složila státní zkoušky na PF UK Praha (diplomová práce na téma Autorskoprávní ochrana choreografií). Roku 1997 vystudovala obor taneční teorie a kritiky na HAMU a v letech 2002 ukončila studium rigorozní zkouškou na PF UK Praha (rigorózní práce na téma Srovnání autorskoprávní ochrany choreografických děl). Nyní je ředitelkou české národní skupiny Mezinárodní federace hudebního průmyslu, z.s. (ČNS IFPI). Současně se věnuje i jiným aktivitám např. přednáší o autorských právech a tanci na HAMU. V roce 2001 studovala na New York University za podpory Fulbrightovy nadace, studium předmětů z oblasti tance (Department of Dance Education), kde získala certifikát  instruktora New York City Ballet Workout. Certifikát uplatňuje jako lektorka v Contemporary – prostor pro tanec.
Životopis
Narozena roku 1978 v Ostravě. Tanci se aktivně věnovala od roku 1990, nejprve soutěžnímu společenskému tanci, poté tanci současnému v Tanečním divadle ZÓNA Lenky Dřímalové. Získala magisterský titul na Ostravské univerzitě, poté vystudovala pedagogiku tance na HAMU v Praze, kde získala rovněž doktorát v oboru taneční věda – etnografie. Jako interpret vystupovala s Tanečním divadlem ZÓNA, paralelně začala účinkovat v muzikálech a činohrách Národního divadla Moravsko-slezského v Ostravě. Dva roky vedla vlastní pohybově-divadelní jednotku Stres ve Vřesu. V letech 2003-2011 intenzivně studovala brazilské bojové umění capoeira, které bylo zároveň jádrem její disertační práce, strávila měsíce v brazilském Salvadoru a v Riu de Janeiro. Vyučuje současný tanec na Janáčkově konzervatoři v Ostravě, pedagogické činnosti se věnuje i mimo půdu školy, spolupracuje se špičkovými reprezentanty tanečního sportu Vytvořila řadu choreografií pro činohru NDM, spolupracovala také s operním souborem a operetou/muzikálem. Jako choreografka působila v mnoha dalších divadlech (Moravské divadlo Olomouc, Činoherní divadlo v Ústí nad Labem, Aréna Ostrava).